Sunday, October 11, 2009

KEMBALIKAN SAYAPKU

Segalanya ingin kau permainkan
Setelah apa yang ku korbankan buat mu
Setelah apa yg ku hadapi dengan mu
Bukan sejam dua
Bukan sehari dua
Bukan setahun dua
Luka...

Aku berpegang pada janjimu
Akan melepaskan ku dengan kerelaan hati mu
Tapi akhirnya sekali lagi
Janji tinggal janji
Kata-kata tidak bererti
Hanya omongan dan omokan
Kerna aku masih terikat oleh tali mu
Tak mampu bebas dari cengkamanmu...

Aku hanya seorang wanita
Tiada besar kudrat ku ingin menongkah arus gelap ini
Terima kasihku kepada mu
Kerna berjaya selama ini dan sekali lagi....

KAU
Permainkan hatiku
Permainkan perasaanku
Permainkan kepercayaanku
Permainkan ketulusanku
Permainkan kelembutanku
Permainkan masa depan ku
Permainkan hidupku

Letaklah segala-galanya di bahuku
Gelenglah kepalamu menidakkan segalanya
Puaskanlah ego mu
Permainkan segalanya
Kerna bagiku cukuplah setakat ini
Muak sudah aku dengan permainanmu
Kau raja berkuasa lengkap bala tenteranya
Sedang aku hanya tawananmu....

Ingatanku buatmu
Aku pasrah
Kudrat ku hanya memohon padaNya
Agar membuka mata dan hatimu
Tiliklah balik dirimu
Timbanglah balik langkahmu
Kembalikanlah sayapku
Hanya damai yang kupohon....





No comments:

Post a Comment